søndag 29. september 2013

Min første blogg!:-)

Da er jeg i gang med å blogge. For elevene blir tidsregningen nå: "Før eller etter Mons begynte å blogge". Dette vil altså revolusjonere undervisningen!:-)

Nei, jeg vet ikke om det stemmer, men for fremtiden tror jeg dette kommer mer og mer enten jeg vil eller ikke. Derfor tar jeg IKT kurset. For å ikke bli utdatert, men også for å kunne gjøre et valg. Når jeg lærer meg å bruke dette kan jeg gjøre et aktivt valg om jeg vil bruke det, eller i hvilken utstrekning jeg vil bruke det. Lærer jeg meg det ikke så er jo ikke valget der.

Kjenner at piggene er litt ute nå, men tror det er fordi jeg synes dette virker som et uendelig univers jeg kan altfor lite om. Men når jeg kommer skikkelig i gang tror jeg dette snur til at det blir spennende å lære mer om IKT generelt og blogg spesielt.

Ser frem til en lærerik høst!:-)

2 kommentarer:

  1. Hei. Flott bakgrunn på bloggen, samme som jeg valgte:) Er veldig enig med deg at det er viktig å lære nye ting for siden å ha kunne muligheten til å ta ett bevisst valg senere. Er jo veldig dumt å avfeie noe man kan lite om på forhånd. Lykke til utover høsten/vinteren:)!

    SvarSlett
  2. Håper du i alle høve ser på det som en måte å finne ut av dette med blogging og/eller sosiale medium på. Det er lagt litt opp til at vi ikkje skal tvinge på dykk allslags her, og det kan vere både bra og mindre bra.

    SvarSlett